8 Şubat 2012 Çarşamba

TOP 16 4. HAFTA TAHMİNLERİ

Çarşamba günü maçları....


Anadolu Efes-Olympiacos:  Efes'in bu kez kazanmaya yakın olduğunu düşünüyorum.  Kaç fark olur sorusunun yanıtı hakkında fikir yürütmek bile zor, ama fazla bir fark olmaz maçta.  5-6 sayılık bir fark beklenebilir.


 Montepaschi Siena-Malaga: Ben 10-15 sayı arası bir farkla Siena galibiyeti bekliyorum ancak bu sistem takımı sakatlıklardan çok çekti bu yıl, bu yüzden oyuncu dinlendirebilme ihtimalleri var, fark açılırsa...


Bilbao Basket-Real Madrid: Hafta sonu ACB'deki maçta deplasmanda 3 sayı farkla Bilbao kazanmıştı.  Ben bir kez daha kazanmaya yakın olduklarını düşünüyorum.


Armani Milano-Unics:Unics deplasmanda kazanır, bu kez üst olur.

Perşembe günü maçları....


Zalgiris-Barcelona: Kazanmaya yakın taraf Barca ama  farkın beşten fazla olmasını beklemiyorum. Üst olur.

Galatasaray-CSKA Moskova: Favori tabiiki CSKA.. Bu maçı kazanacaklardır ama  dirençli bir Galatasaray izlersek maç sonu fark 8den az olur.

Maccabi Tel Aviv-Cantu: Geçen iki haftada son peryotta  alacağı maçları veren bir Maccabi tablosu ile karşı karşıyayız. Bu kez kazanırlar  hatta seyirci desteğini hissedebilirlerse 15 sayı civarı bir fark olur.

Panathinaikos-Fenerbahçe Ülker: .Panathinaikos kazanmaya yakın taraf. Alt seçeneği düşünülebilinir.

0 yorum:

Yorum Gönder