25 Mart 2012 Pazar

FINAL-8 İLK İKİ MAÇIN ARDINDAN

Sınavlar filan derken pek vakit bulamadım yazmaya ve izlemeye.. Zaten şu hafta kaçırdığıma en çok üzüldüğüm şeydi Euroelague maçları.  Sadece ikinci CSKA-Bilbao maçını izleyebildim ve Pana-Maccabi maçının uzatmasını.

Çok fazla şey söyleyemem haliyle seriler hakkında. 


Pana-Maccabi ve CSKA-Bilbao serilerinin eğlenceli devam edeceği dışında.  Diğer iki seri benim gözümde bitti sayılır çünkü. Ancak burası Euroleague ve her zaman sürprizler olur.  O yüzden bitti diyemiyorum. Ne Kazan'a ne de Olympiacos'a şans vermiyorum. Olympiacos deplasmanda ilk maçı kazandığı ve ikinci maçı sadece bir sayıyla kaybettiği halde.



Panathinaikos'da kulübün geleceğindeki belirsizlik takıma yansımış gibi bir izlenim edindim.  Bunca zamandır bu kadar kopuk bir Pana izlememiştim.  Belki de Obradovic hakkında çıkan ayrılık haberleri etkendir ya da bir parçasıdır bilemiyorum. Bildiğim tek şey Maccabi'nin karşısında o bildiğimiz Pana yoktu.  Nokia Arena'da Maccabi en az bir maç kazanacaktır, ayrıca Big Sofo OAKA'daki kadar etkisiz olmaz Tel Aviv'de.

CSKA-Bilbao serisinde eğer iyi bir şutöre sahip olsaydı Bilbao farklı şeyler söylüyor olurduk. Şimdi Bilbao tek galibiyet alsa başarılı sayılıyor ya bir keskin şutör olsaydı Final Four diyecektik.  Vasiliadis'in ikinci maçta sayısı yok. Takımın en önemli üçlük silahı bu isim.  Bilbao yine de evinde bir galibiyet alacaktır, belki Moskova'ya bile kalabilir tur.  Mumbru bence çok önemli bir isim bu yıl, 33 yaşında yeniden yıldızlaşıyor.  Universal Sport Arena'da oynanan bir maçın ne kadar sıkıcı olduğunu bilsem de bu seri beşinci maça kalırsa o salona rağmen çok zevkli olur.


Barcelona-Kazan serisi ise sonucu belli bir seri gibiydi. Her ne kadar Pascual takımını çok kötü yönetse de  takımın yıldız sayısı çok.  Kazan'ın yılın yorgunluğunu her geçen gün daha fazla hissetmesi de Barcelona için bir avantaj. Bence seri 3-0 bitecek.  Büyük sürpriz olmazsa da final göremeyip üçüncülük maçına çıkacak.

Siena-Olympiacos serisi geçen yılın en ses getiren serisinin rövanşı niteliğinde. İlk yarısının 47-9 bittiği maçın ardından 3 tane Siena galibiyeti gelmiş ve seri 3-1 bitmişti.  Olympiacos'un o takımından Spanoulis,  Keselj, Papanikolaou ve Pelekanos var bu yıl takımda ve bir de koç Ivkovic. Siena ise neredeyse aynı kadroyu koruyup üzerine eklemeler yaptı. Sakatlıklar takımı etkilemiş olsa da Avrupa'nın en iyi sistem takımı olduklarını hatırlayacaklardır.


Üçüncü maçlar 27-28 Mart 2012 tarihlerinde oynanacak. Pazartesi görüşlerimi, salı günü ise iddaanın verdiği  handikaplar ve sayı limitleri üzerinden yorumlarımı yaparım.

0 yorum:

Yorum Gönder