14 Aralık 2011 Çarşamba

EUROLEAGUE'DE 9.HAFTAYA YÖNELİK TAHMİNLER-2

15 ARALIK 2011 PERŞEMBE

Olympiacos-Bennet Cantu: Beklentilerimin üzerinde bir şekilde gruptan çıkmayı garantileyen Cantu deplasmanda  Top 16 için mutlaka kazanması gereken  Olympiacos önünde. Cantu Scekic harici tam kadro, Olympiacos'da ise 15 kişilik kadrodan üç kişi dışarıda kalacak. Sakatlığı süren  Marko Keselj kesin olarak oynamıyor.  Olympiacos 10 sayının üzerinde bir farka ulaşır gibi geliyor bana..

Fenerbahçe Ülker-Bizkaia Bilbao: İki takımın da bu yılki oynayan kadrosuna kıyas edilince eksiği yok. Fenerbahçe Ülker'de Mirsad ve Marko Tomas yine yok.  Bilbao'nun top 16 için son şansı, ancak deplasmanlarda felaketler..  Tahmin yürütmek istemiyorum, umarım temsilcimiz kazanır ve tüm takımlarımız top 16'ya çıkar.


Brose Basket-Zalgiris: Takımların geçmiş maçları esas alındığında eksik oyuncuları yok. Zalgiris kazanırsa sıralamada Brose'nin üzerine çıkıp top 16 şansını arttıracak. Bence Zalgiris bu maçı alıp top 16 kapısını aralayacaktır.

Maccabi-Anadolu Efes: Kinsey Efes cephesinde bir pürüz olmazsa geri dönüyor bu maçla. Ersan NBA'e döndü.  Maccabi cephesinde eksik yok. Grup ikinciliği için önemli olan bu maçta Efes'i duygusal olarak bir adım önde görüyorum..  Eğer Real Madrid karşısındaki gibi bir oyun tablosu ile oynarsa Maccabi, bu gerçeğe dönebilir.

Montepaschi Siena-Barcelona: Barcelona  grup liderliğini garantiledikten sonra  nispeten az süre alan oyuncularına daha fazla süre veriyor. Siena cephesinde ise sakatlıklar büyük problem oluşturuyor, bir de Rakocevic'in oynaması. Eski Efesli Thornton transferi onları daha diri yapabilir mi bilmiyorum ama Barcelona'dan 7-8 farklı bir galibiyet bekliyorum..


Unics-Prokom: Sıralaması belirli olan(gayri resmi) tek grup D grubu. Unics üçüncü bitirecek, Prokom elveda diyecek sezona. 20 civarı bir fark bekliyorum Unics adına.

0 yorum:

Yorum Gönder